Massive spam attack when we have the chance.

Go down

Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Tue Jul 29, 2014 12:31 am

Dark, me and you are going to do a massive spam attack once we get unbanned.

Only keep this secret to us. Many threads will be made, many indeed.
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Tue Jul 29, 2014 10:15 pm

YES!!!

THANK YOU!!!

I'll do this. This is a must.

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Wed Jul 30, 2014 12:28 am

Great, see you in the Dark times.
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Wed Jul 30, 2014 1:29 pm

Everything shall die.

But in the meantime, who wants to help me troll Saltdfrost on dA?

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Wed Jul 30, 2014 3:30 pm

No thanks. Imo it's wasteful.
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Wed Jul 30, 2014 3:51 pm

LOL. I dunno, it's just fun to piss her off, I think.

Also, we've been rebanned.

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Wed Jul 30, 2014 7:38 pm

You have been suspended for 1 days

Something is up, I've only been banned for one day.

This is.... interesting.. not 7 days, did you get the same effect?
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Thu Jul 31, 2014 2:43 pm

No. I was banned for seven.

Maybe when he was setting the clock for you, he picked the wrong one?

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Thu Jul 31, 2014 2:45 pm

Well it doesn't seem good, it would mean our suspension timers would not be in line.
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Thu Jul 31, 2014 3:45 pm

Ugh, yeah. That really sucks. We won't be able to attack at the same time.

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Thu Jul 31, 2014 6:58 pm

Darkel wrote:Ugh, yeah. That really sucks. We won't be able to attack at the same time.

I just hope he went on a vacation to hell.

I'm logging in right now, Imo I don't know whenever to spam or not...
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Thu Jul 31, 2014 9:23 pm

You can spam without me if you want. If you do though, pls say something about avenging my death.

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Fri Aug 08, 2014 5:43 pm

So quiet.

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sharples on Sat Aug 09, 2014 9:19 pm

Meh I'm calling it off again, my sociopathness changed it.
avatar
Sharples

Posts : 96
Join date : 2014-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Darkel on Mon Aug 11, 2014 11:27 pm

>_<

_________________
ĘVĘRŸTHĮÑG DĮĘŠ ĘVĘŃTÜÂŁŁŸ
avatar
Darkel
Admin

Posts : 145
Join date : 2014-05-27

View user profile http://antisporum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Massive spam attack when we have the chance.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum